luni, 28 mai 2012

Materiale noi - planuri multe

Saptamana trecuta am finalizat o noua comanda de materie prima: ata cerata, sarma cu memorie, pietricele semipretioase sfere, fatetate, chips-uri, multe si frumoase. Abia astept sa le vad si sa le organizez (am vazut o organizare impresionanta pe un blog, cred ca in curand o sa prestez si eu una :)  ), sa le pot oferi vizual mai ales datorita cromaticii si transparntelor deosebite.

Saptamana trecuta am invatat cateva tehnici simple in ideea de a ma pregati pentru noi idei, de efect, pe culori tari: negru, rosu si grena adica onix, coral si granat. De azi, alaturi de Teo, imi voi exersa indemanarea si invataturile dar mai ales povestea din spatele pandantivelor-amuleta (avem cateva istorioare ce se vor transforma in bratari unicat ca si pana acum.

Tot acum am inceput cautarea pentru un nume simplu, care sa includa si povestea pietrelor semipretioase, a metalelor pretioase ori a evenimentelor pe care acestea le accesorizeaza. In scurt timp vreau sa deschidem si varianta de vanzare in limba engleza, m-am gandit sa schimbam fundalul si display-ul bijuteriilor, sa includ masuratori si eventual gramaje. De ce? Pentru ca suntem deosebite, diferite, fiecare cu un fizic si cu un stil aparte iar eu imi doresc sa bucur cat mai multe doamne si domnisoare.

Ce va fi cel mai greu de obtinut - insa prietenii imi sunt alaturi si aici -  vor fi fotografiile cu decolteu, cu tinuta de gala, cu tinute sport sau trendy, eveniment sau casual, business, beach sau party. Asta pentru ca atunci cand concep noi seturi ori piese individuale ma gandesc si la posibilitatea de a purta colierele, cerceii sau bratara si cu alte ocazii, in situatii diferite, in functie de vestimentatia personala sau a celor din jurul meu.

Si pentru ca deja pe mail si pe messenger (ID: ecodecolight) au inceput deja intrebarile despre posibilitatea personalizarii bijuteriilor sau variante speciale pentru mirese si nunti, va anunt cu bucurie ca in organizarea acestor accesorii minunate va intra o grupare si clasificare in functie de stilurile vestimentare. Asa stiu sigur ca va fi mai usor, mai ales ca vin din urma cu variante pentru micile domnisoare, fetite si adolescente care uneori se uita dincolo de margelele de plastic roz, sidefate si pline de sclipici ori paiete.

Planuri multe, idei noi, atat cat sa cuprinda mult timp liber de-acum incolo si sa dea frau liber imaginatiei si originalitatii.

Sa aveti o saptamana frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu